Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016

mixed media


γεια σας φίλοι μου


Το αποτέλεσμα ενός Κυριακάτικου μεσημεριού με την misirlou και την υπόλοιπη συμμορία!!!!!!!! 


....................................................................................................................................................................................................................................................................................................
έλαβα την πανέμορφη και παντός καιρού κάρτα της Γιάννας και του Γιάννη ( βεβαίως βεβαίως)
Παιδί μου τι έφτιαξες;;;;;;;;;; Έλεγα και εγώ γιατί άρχισες αρχές καλοκαιριού. Υπέροχη, πολυδιάστατη, διαχρονική!!!!!!!!!!   Ευχαριστώ πολύ παιδιά!!!!!!!!!!!


και το υπέροχο σουβέρ της Γιάννας από τα χεράκια της!!!!!!!!!!!!
Γιαννηηηηηηηηηηη τι παιδί μας έχεις πάρει;;;;;;;;;;;
ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ  της γειτονιάς!!!!!!!!!!!!



Φιλάκια πολλά και να προσέχετε τον εαυτό σας!!!!!!!!!

31 σχόλια :

  1. Πωπω, ένας όμορφος πίνακας! Κατερινάκι μου, όλες σου οι Κυριακές (και οι υπόλοιπες μέρες!) να περιέχουν τόσο όμορφες εμπνεύσεις, παρέα με τόσο υπέροχους φίλους-καθοδηγητές!
    Όσο για το υπόλοιπο μέρος της ανάρτησης, τί να πω... Το έχω πει πολλές φορές: Την αντιπαθώ όσο δεν φαντάζεσαι αυτή την κοπέλα!
    ;-)
    Να είσαι καλά, κορίτσι μου! (Χαίρομαι ιδιαιτέρως που μια κούπα από τη Σκανδιναβία προσγειώθηκε στην πλεκτή καρδούλα μου! Αγαπώ!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και γλυκά σαν εσένα! Καλή εβδομάδα, μάτια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιάννα μου είσαι η χαρά της γειτονιάς!!!!!!!!!! Ευχαριστώ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι υπέροχος πίνακας! Λάτρεψα τα χρώματα!
    Να χαρείς τα δωράκια της χρυσοχέρας Γιάννας μας.
    Φιλιά και καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφος ο πίνακας, με υπέροχα χρώματα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παραμυθενιος ο πίνακας που έφτιαξες, μεγεια τα δωράκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφος ο πίνακας σου!!! Μπράβο!!!
    Να χαίρεσαι τα δωράκια σου!!
    Καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφος ο πίνακας!!!!Πάντα χαρές να παίρνεις μέσα στην ζωή σου!!!!!
    Καλό ξημέρωμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλειος ο mixmedia πίνακας, Κατερίνα μου !!!!!!!!!
    Πολύ όμορφα και τα δωράκια που έλαβες!! Να τα χαρείς!
    Καλό ξημέρωμα και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ax, αχ αυτή η συμμορία, σκαρώνει τα πιο όμορφα πράγματα!! Μπράβο σου για τα υπέροχα σπιτάκια, είναι πανέμορφα!Μπράβο και για τα δώρα σου, να τα απολαύσεις σου εύχομαι!! Φιλάκια και καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το μαγικό εργαστήρι τι υπέροχος τόπος και τι υπεροχη παρέα!
    Ο πινακας εξαιρετικός!
    Η Γιάννα μας κόπιασε αλλά τα δώρα της μας συντροφεύουν για όλο το χρόνο!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πετάει η συμμορία!!!!!!!! Ο πίνακας φανταστικός!
    Αχ και να έμενα πιο κοντά και να μη θέλω τάπερ με κεφτεδάκια για τη διαδρομή.....
    Να χαρείς τα δωράκια του "λουκουμιού" μας!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά, τα σπιτάκια τα λάτρεψα! Με γεια τα δωράκια σου Κατερίνα μου, να τα χαρείς! Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο πίνακας με τα σπιτάκια απλά υπέροχος.Η συμμορία ΄΄ζωγραφίζει΄΄. Να χαρείς τα δώρα σου Κατερίνα. Καλή μέρα να έχεις.
    Φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ!! Αυτη η Μισιρλουμισιρλού τι ομορφα πραγματα σας μαθένει ..το εργαστηρι της πιανει φωτια καθε φορα γι αυτό την εχουμε χασει εμεις.. αυτα κανει ε;ο πίνακας σου με την τεχνικη αυτή καταπληκτικος εγινε !!!! ειχα την εντυπωση οτι ησουν στο εξωτερικο.. μαλλον λαθος θα εκανα φιλη μου..!!η καρτούλα σου και το σουβερ σου απο το Συριανακι μας θα σου κρατα συντροφια όλο τον χρονο ΄΄οπως και σε εμας...να περνας ομορφα ..φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κατερίνα ο πίνακας πανέμορφος με υπέροχα χρώματα ! Εύχομαι να χαρείς τα δωράκια σου με υγεία και χαρά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φανταστικός πινακας και σουβερ!

    Καλό Σαββατόβραδο
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τί υπέροχος πίνακας Κατερίνα μου!!Φανταστικά τά χρώματα!!!
    Νά χαρείς τά δωράκια σου!!!Πολύ όμορφα!!!
    Καλή χρονιά μέ υγεία καί αγάπη στην οικογένειά σου!!
    Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τά μηνύματά σου!!Ημουν Ολλανδία!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχος ο πίνακας, όσο και τα δωράκια της Γιάννας μας!
    Η καρδούλα μου έχει κλέψει την καρδιά γιατί απορροφάει τα πάντα! Ναι, ναι, έχω την ίδια ;-)
    Καλό μήνα χαρά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφος ο πίνακας! Να χαρείς τα δωράκια της Γιάννας μας! Καλό μήνα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλό μήνα Κατερίνα μου!!! Τέλεια τα σπίτια σου!! Μπράβο!!
    Τα δωράκια σου να τα χαρείς, θαυμάσια!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαγικό το εργαστήρι της Μισιρλου , όσες το παρακολουθήτε κάνετε υπέροχα έργα !!και το δικό σου ακόμα ποιό ωραίο ,γειά στα χέρια σου .Να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχος πίνακας που θυμίζει...Μυσιρλού!και μικτές τεχνικές που εμείς οι..βόρειες δεν 'εχουμε μάθει!
    Αλλά έκανες μια υπέροχη παρουσίαση της καρτούλας και του σουβερ της φιλης μας!ΜΠΡΆΒΟ!
    ΦΙΛΙΆ καλή συνεχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κυκλαμινάκι μου όμορφη η δουλειά σου "καθαρή" και με τέλεια τεχνική!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καταρχήν καλώς σε βρήκα! Πω πω ο πίνακας μου έκλεψε την καρδιά! Χίλια μπράβο! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καταρχήν καλώς σε βρήκα! Πω πω ο πίνακας μου έκλεψε την καρδιά! Χίλια μπράβο! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ ωραίος ο πινακας Κατερίνα !!Υπέροχη δουλειά και το τοπιο μαγευτικό!!Γειά στα χέρια σου!!

    หนังใหม่

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μου αρέσει πραγματικά το blog σας! Έχετε μοιραστεί όλη την ιδέα πραγματικά καλά και πολύ όμορφα ευχάριστη διαβάστε!
    Ευχαριστώ που το μοιράστηκες
    หนังผจญภัย

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips
- See more at: http://mommasdailylife.blogspot.com/2013/04/pin-it-button-over-your-photos.html#sthash.P7OpKPIf.dpuf