Κυριακή 14 Απριλίου 2013

χαρτοπολτός

για όλα φταίει  η Elenart η ξελογιάστρα.
Είχα διαβάσει τις αναρτήσεις της για τον χαρτοπολτό, τις θαύμασα αλλά μέχρι εκεί. Η τελευταία της ανάρτηση "χαρτοπολτός νέα συνταγή " μου έκανε κλικ.




Ακολούθησα ακριβώς τις οδηγίες της.  Έκανα όμως την υπερβολή μου 5 χαρτιά υγείας (πραγματικά είναι πολύ μεγάλη ποσότητα για αρχή).
Αφού να μούδιασα σε λεκάνη με ζεστό νερό (έβαλα και ένα καπάκι χλωρίνη για σιγουριά) τα πέρασα στο μπλέντερ με πολύ νερό. Τα στράγγισα, τα έστυψα και άρχισε το ζύμωμα. Άρχισα να πλάθω, το υλικό κόλλαγε στα χέρια μου και χρησιμοποίησα λίγο λάδι (κάτι έκανε). Έκανα καρδούλες, αυγά, ρόδια, πασχαλίτσες
(μπολάκια και φατσούλες δεν τόλμησα).

Τα αράδιασα στο σπίτι να στεγνώσουν αλλά τελικά θέλουν πολλές μέρες. Τα έβγαλα στη βεράντα. Μόλις τα είδα αραδιασμένα είπα: θα τα κάψει ο ήλιος θέλουν ένα καπελάκι. Έτσι προέκυψαν τα μανιτάρια. Όταν άρχισα να τα φτιάχνω αλεύρωνα τα χέρια μου αυτό με βοήθησε πολύ.

Στηην αρχή μουρμούριζα :τι το θέλω εγώ τον χαρτοπολτό (έχω την μεγάλη μου αγάπη την ζαχαρόπαστα βλέπετε) Όταν στέγνωσαν όμως εντυπωσιάστηκα έχουμε αντικείμενα πολύ ελαφριά και πολύ μεγάλης αντοχής (νέα μεγάλη αγάπη).


αυτά φίλες καλημέρα και καλή εβδομάδα.



65 σχόλια :

  1. Τι τέλεια! Έχω αδυναμία στα μανιτάρια! Καλή εβδομάδα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφα έγιναν! Μάλλον θα το τολμήσω και εγώ...τόσο καιρό δίσταζα.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να το τολμήσεις έχει ενδιαφέρον. Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΕΝΤΕ χαρτια υγείας!! Ο Χριστός!!!
    (δεν κάνω τίποτα θα νευριάσω και θα σπάσουν και τα ήδη σπασμένα μου νεύρα)..
    Θα τα θαυμάζω εδώ. απ' τις φωτογραφίες σου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γιατί καλέ;;; Αυτή η συνταγή είναι για σπασμένα, για πολύ σπασμένα νεύρα άκου που σου λέω. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου άρεσαν πολύ τα μανιταράκια!!!!!Πολύ ωραίο αποτέλεσμα!!!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ όμορφα..λάτρεψα τις πασχαλίτσες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου καλή εβδομάδα. Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
    2. Γεια σου κυκλαμινουλα μου...εκανα εκεινο το μπλοκ, το μπλογκογειτονια, και εβαλα ολα τα μπλογκς που παρακολουθω εκει μεσα για να τα χω μαζεμενα και να μη χανω αναρτησεις..γιατι στο μπλογκερ καποτε μου τα εχανε κλπ
      αν δε σε πειραζει θα προτιμουσα να μεινει για μενα...
      να μην υπαρχει εκει που το βαλες
      ευχαριστω

      Διαγραφή
  8. Φαντάζομαι πόση υπομονή χρειάστηκε, μα το όμορφο αποτέλεσμα σίγουρα σε αποζημίωσε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα έγιναν,ίσως δοκιμάσω κι εγώ. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εσύ κορίτσι μου έκανες υπερπαραγωγή έργων.Τα μανιταρακια και οι πασχαλιτσες σου κουλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κυκλαμινάκι έκανες πολλή δουλειά και σίγουρα πολλά υπομονή αλλά χαλάλι, έγιναν πανέμορφα. Τα μανιταράκια είναι τέλεια και οι πασχαλίτσες επίσης πολύ πρωτότυπη ιδέα!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα μανιταράκια είναι σκέτη γλύκα!! Περιμένουμε να δούμε κ τις υπόλοιπες δημιουργίες από χαρτοπολτό!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολυ ωραιο αποτελεσμα!θα το δοκιμασω κι εγω!!!καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μη μου λες τέτοια δύσκολα κι έλεγα να το δοκιμάσω με τα παιδιά!!! αλλά αν είναι να έχουμε τέτοιο αποτέλεσμα...χαλάλι!!!πραγματικα κι εγώ κόλλησα με τα μανιταράκια!!! καλή συνέχεια κυκλαμινακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Kαλημέρα,καλή εβδομάδα και καλώς σε βρήκα!Έχεις ψυχή εφόσον καταπιάστηκες με 5 ρολά από την πρώτη φορά...!Και ταλέντο γιατί τα έκανες απίστευτα όμορφες δημιουργίες!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αμ δεν είναι μόνο η Elenart ξελογιάστρα! :)) Με αυτά που έδειξες με έβαλες στο τρυπάκι να το δοκιμάσω!! Έγιναν υπέροχα!! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα Κατερινα!!Είναι όλα πανέμορφα!!Χαρά στήν υΠομονή σου!!κΑΛΉ ΕΒΔΟΜΆΔΑ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τελικά άξιζε τον κόπο! Πολύ ωραία βγήκαν, ειδικά τα μανιταράκια είναι φοβερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ, που με ξελογιάζεις και θέλω κι εγώ να φτιάξω αυτά τα καταπληκτικά μανιταράκια και τις πασχαλίτσες!!! Τι όμορφα που είναι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ ωραία ιδέα, θα την βάλω στην λίστα με τα to do...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλώς σε βρήκα! Πέρασα να σε ευχαριστήσω για το σχόλιο που μου άφησες... και λέω να μείνω!! Θα τα λέμε, λοιπόν!

    Πολύ ωραία ιδέα ο χαρτοπολτός, αν και όντως έκανες αρκετή ποσότητα. Διατηρείται αν περισσέψει, ή πρέπει να κάνουμε όσο χρειαζόμαστε για μια κατασκευή;

    Τον αξιοποίησες πάντως τέλεια! Φιλιά, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ που πέρασες. Τον βάζουμε σε μια σακούλα καλά κλεισμένο. φιλάκια

      Διαγραφή
  22. καλε είναι ονειρεμενα τα μικρουλικα σου σε φιλω Κυκλαμινακι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. kalos sai brika o tolmon nika esti lenai kai esena soy bgike h sintagh mprabw panemorfa olla filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεν έχω καταπιαστεί ποτέ με χαρτοπολτό αλλά είναι τόσο εντυπωσιακό το αποτέλεσμα που μας δείχνεις οπότε μάλλον μπαίνει στη λίστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κολλητικός ο ιός...φοβάμαι οτι θα κολλήσω, έχω προεόρτια!!!χαχαχα
    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. αντιβίωση και γρήγορα μέρες που είναι Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Είδες τι μας κάνει η κυρία Ελένη με τον χαρτοπολτό... μπορείς αντί χαρτί υγείας, που τσάμπα δεν το βρίσκουμε, να χρησιμοποιείς αυτό το λευκό λεπτό χαρτί που τυλίγουν τα γυαλικά και τα δωράκια. Παίρνω πήλινες γλαστρούλες με πιατάκια στου ΣΚΛΑΒΕΝΙΝΤΗ και ναι έχω αρκετούτσικο υλικό... Μπράβο για τις δημιουργίες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips
- See more at: http://mommasdailylife.blogspot.com/2013/04/pin-it-button-over-your-photos.html#sthash.P7OpKPIf.dpuf