Σάββατο 17 Ιουνίου 2017

baby shower




 τσαααααααααα................εδώ είμαι καλέ δεν χάθηκα!!!!!!!
 μόνο το μπλογκοσπιτάκι μου άφησα να γεμίσει αράχνες.
 εεεεεεε φρέσκια γιαγιά έγινα εις διπλούν κιόλας ( και από τους δυο γιους )
πως να μου μείνει και μυαλό για άλλα!!!!!!!

βέβαια όλον αυτό τον καιρό όλο και κάτι έφτιαχνα.

baby shower

εγώ καρδιά μου δεν την ήξερα αυτή την συνήθεια- εκδήλωση


αλλά κάπου έπρεπε να μπουν οι ευχές για το νέο μωρό μας στο πάρτι που έκαναν οι φίλες της μέλλουσας μανούλας
το πλαίσιο το είχα, πήρα χαρτόνια με σχέδια και έφτιαξα μικρές καρτούλες. Έβαψα   μικρά μανταλάκια και έκοψα μικρές πεταλουδίτσες. Έβαλα σκοινάκια στο πλαίσιο και οι καρτούλες κρεμάστηκαν σαν ..... μπουγάδα.

εις το επανιδείν φίλες μου

Να προσέχετε τον εαυτό σας και να χαίρεστε τις μικρές ευτυχισμένες στιγμές!!!!!!!!!!!!





48 σχόλια :

  1. Τι ευχάριστα νέα!!!!!!!!!!!
    Να σου ζήσουν τα εγγονάκια!!!!!!
    Υγεία, αγάπη και τύχη να έχουν στην ζωή τους!!!!
    Υπέροχο το πινακάκι που έφτιαξες για τις ευχές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφο ευχολόγιο! Πανέξυπνη ιδέα! Να σου ζήσουν τα εγγονάκια, φίλη μου, να τα δεις όπως ποθείς. Το baby shower είναι πολύ διαδεδομένο στην Αμερική. Αλλά, όπως φαίνεται, σιγά σιγά έρχεται και στη χώρα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σου ζήσουν τα νεογέννητα και να τα μεγαλώνετε όλοι στην οικογένεια με υγεία και αγάπη.
    Όσο για το ευχολόγιο... τι να πω! Είναι τέλειο! Να πραγματοποιηθούν όλες οι ευχές για τα μικρά.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να σου ζήσουν τα εγγονάκια!!!να είναι γερά και καλότυχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφη η "μπουγάδα"!!!
    Να σου ζήσουν τα εγγονάκια, να έχουν υγεία, και να είναι χαρούμενα και καλότυχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να σου ζήσουν τα εγγονάκια, να έχουν υγεία και καλή τύχη στη ζωή τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωωωωω τι υπέροχα νέα!!! Να σου ζήσουν τα εγγονάκια!! Να είναι γερά και τυχερά στη ζωή τους!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κυκλάμινό μου.. νασαι καλά... να σάς ζήσουνε!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαζογιαγιάαααααα!
    Πού είσαι??? Τώρα που τελείωσα με το ξεσκόνισμα στο δικό μου σπίτι, να βάλω ένα χεράκι κι εδώ???
    Ή σου έχουν πάρει το μυαλό τα μωράκια????
    Να τα χαίρεστε, κορίτσι μου! Γερά και χαρούμενα να είναι!
    ♡ ♡ ♡
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημερα Κατερίνα μου!Καλως σε βρήκα πάλι!
    Μα τι ευχάριστα νέα!Να σου ζήσουν τα εγγονάκια σου!Καλως ήρθες στο κλαμπ των γιαγιάδων!
    Εγω να δεις τι τραβάω με τα 4 χα χααα!Πολυ όμορφο το πίνακακι σου!!!Σε ευχαριστώ πολυ για τις ευχές!Να είσαι καλα!Πολλα φιλάκια!!!❤️😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλα Κατερίνα μου!!Πολυχρονη!!Να σε χαίρεται η οικογένεια σου!!!🎂💐

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σου Κατερίνα! Καλή χρονιά κι από εμένα. Με το καλό τα μπεμπάκια! Δεν ήξερα ότι γίνονται και στην Ελλάδα τέτοια πάρτι. Είναι ωραία σαν ιδέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα Χριστίνα!!! Ευχαριστώ για τις ευχές, οι μπεμπούλες έχουν έρθει, περιμένουμε και έναν μπέμπη σύντομα. Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  13. καταπληκτική ιδέα! Να είστε καλά και να τα χαίρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφο το πινακάκι με τις ευχές, θα το βλέπετε μετά από χρόνια και θα σας πιάνει συγκίνηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι τέλειο!! Να σας ζήσουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 28de291e2285dbcdc01f21ad2bb4a4cb
    website kurma
    website kurma
    sms onay

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Thank you for your explanation, very good content. 0fc5c3aa0c14cf73aab3bc3c5c6d918a
    altın dedektörü

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips
- See more at: http://mommasdailylife.blogspot.com/2013/04/pin-it-button-over-your-photos.html#sthash.P7OpKPIf.dpuf