Κυριακή 26 Μαΐου 2013

Μεταφορά Εικόνας

Είναι η πρώτη φορά που κάνω μεταφορά εικόνας.
Χάρηκα πολύ την διαδικασία και το αποτέλεσμα ήταν αρκετά καλό.
Διάλεξα δυο μεταλλικά κουτιά από καφέ. Δεν θα με στενοχωρούσε η πιθανή αποτυχία γιατί έχω ασταρώσει δεν ξέρω και εγώ πόσα ( πολύ καφέ  βρε παιδί μου).
Τύπωσα σε εκτυπωτή λέιζερ τις κυρίες. 




Έκοψα με αρκετό περιθώριο την φωτογραφία. Πέρασα το σημείο στο οποίο θα την τοποθετούσα με rubacolore gel (μια μέτρια στρώση). Κόλλησα την φωτογραφία με την καλή όψη προς τα κάτω πάνω στο κουτί. Την πίεσα καλά να κολλήσει. Μετά από μια ώρα άρχισε το ........τρίψιμο. Πρώτα έβρεξα καλά με σφουγγάρι την εικόνα και μετά άρχισα να την τρίβω. Σιγά σιγά καθώς άρχισε να φεύγει το χαρτί άρχισε να... αποκαλύπτεται το έργο. Παίρνει αρκετή ώρα.
Όταν στέγνωσε κάποια σημεία είχαν αρκετή ασπρίλα και τα πέρασα μια φορά ακόμη. Μου άρεσε και δεν μου έκανε καρδιά να κάνω άλλη παρέμβαση για την ενσωμάτωση του σχεδίου, το αφήνω για αργότερα.


Και επειδή "καλόμαθε η γριά στα σύκα..." που λέει και σοφός λαός θέλησα να κάνω ένα ακόμη. Διάλεξα ένα δέντρο. Είχε πολλές λεπτομέρειες και το θεώρησα δύσκολο. Αυτή φορά έβαλα το gel πάνω στην εικόνα αφήνοντας αρκετό κενό γύρο γύρο. Είχα προσέξει στο προηγούμενο ότι με δυσκόλευαν οι κολλημένες λευκές άκρες. Το κόλλησα καλά. Όταν κόντευε να φτάσει η ώρα να το τρίψω μου παρουσιάστηκε μια δουλειά και έπρεπε να φύγω. Υπομονή να το κάνω στον γυρισμό δεν είχα. Το έβαλα κάτω από την βρύση και αφού βράχηκε καλά άρχισα να το τρίβω. Τελείωσα σε ελάχιστο χρόνο ( η ροή της βρύσης να είναι μικρή.)  
Όταν στέγνωσαν σε κάποιο σημεία μια θαμπάδα την είχαν, τα πέρασα  όμως με κόλλα decoupage αυτή που έχει και βερνίκι και έστρωσαν. 
Δεν ξέρω τι θα τα κάνω, προς το παρόν τα καμαρώνω.
Πως σας φαίνονται.

Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα και να προσέχετε τον εαυτό σας.



109 σχόλια :

  1. Έγιναν φανταστικά!!!!Πολύ ωραία τεχνική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο αποτέλεσμα1
    Να σου πω εμένα με φοβίζει αυτή η τεχνική και δεν την έχω επιχειρίση, δεν έχω και κατάλληλο εκτυπωτή, οπότε θαυμάζω διπλά τα έργα σου!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ τα καμάρωσα! Έγιναν πολύ ωραία (ειδικά επειδή είναι σε λευκό/γκρι/μαύρο, η αντίθεση είναι η ιδανική) και είναι ενδιαφέρουσα η τεχνική. Έχω μια ερώτηση, μιας και τη δοκίμασες: ο εκτυπωτής μου είναι inkjet. Κάνει να χρησιμοποιήσω τις δικές του εκτυπώσεις ή δε θα γίνει σωστά η μεταφορά;
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Φιλιά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ειλικρινα εγιναν τελεια!μου φαινεται μεγαλη η διαδικασια αλλα αιζε τον κοπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έγιναν υπέροχα!!!Δοκίμασα κι εγώ να κάνω μεταφορά εικόνας με ατλακόλ.Πέτυχε,αλλά ήθελε προσεχτικό τρίψιμο.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είμαι τελείως άσχετη με τεχνικές, αλλά το ωραίο το θαυμάζω και το καμαρώνω πάντα!!!
    όπως έκανα μόλις τώρα!!!
    ;-)
    Σε φιλώ πολύ-πολύ!!!
    Καλή συνέχεια, γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωωω, εξαιρετικό!! Μαγικό φαίνεται, ελπίζω να μπορώ να βρω εύκολα αυτό το υλικό στη Χίο!!Ευχαριστώ για την πληροφορία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πολύ όμορφα, μου άρεσαν οι εικόνες που διάλεξες. Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έγινε τέλειοοοοο !! Πολύ ωραία επιλογή εικόνας
    Καλό βράδυ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Mπράβο, κυκλαμινάκι! Μια χαρά τα κατάφερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ καλόόο!!
    Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά ενθουσιάστηκα και με την τεχνικη και με το αποτέλεσμα!!
    Μπράβο και ευχαριστούμε για τις πληροφορίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έμεινα άφωνη. Είναι υπέροχα! Κι εγώ άσχετη με τέχνη αλλά το ωραίο να λέγεται! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λίγο έχω ασχοληθεί με το deqoupage και δεν μπορώ να πω ότι με ξετρέλανε, ίσως γιατί δεν ασχολήθηκα πολύ. Όμως όσο βλέπω δημιουργίες σαν την δική σου και σαν της Ντίμι μένω άφωνη! Μπράβο σου! Καταπληκτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνεις άλλα πράγματα κοριτσάκι και μάλιστα πολύ όμορφα

      Διαγραφή
  14. Πολύ ωραία βγήκαν...ειδικά το πρώτο μου άρεσε πολύ...!
    Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραίες εικόνες!!!Κι εγω δεν την ξέρω αυτή την τεχνική!!!
    Τα κουτιά γίνανε φανταστικά!!!Μπράβο σου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φοβερή δουλειά έκανες και το αποτέλεσμα σε δικαίωσε απόλυτα!!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κυκλαμινακι μου αρεσουν πολυ τα κουτακια σου ειναι πανεμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Με το δίκιο σου καμαρώνεις έγιναν πράγματι πολύ ωραία.
    Καλή εβδομάδα Φιλάκια !!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εξαιρετικά έγιναν. Μπράβο...ξέρω, θέλει υπομονή και προσοχή το τρίψιμο. Να μας δώσεις πληροφορίες για το υλικό που τα κόλλησες. Φιλάκια πολλά Κατερίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Ελένη. Χρησιμοποίησα το rubacolore gel υπήρχαν όμως στο κατάστημα άλλα δυο. φιλάκια

      Διαγραφή
  20. Κατερινιώ,καλημερούδια!
    Τι να πω για τα έργα σου!!!Καταπληκτικά και ζηλευτά!
    Έκανες απίστευτη δουλειά!
    Δεν έχω δοκιμάσει την τεχνική και κατά πως πάει θα μείνω με το όνειρο διότι λεφτά για laser εκτυπωτή γιοκ....
    Κι ούτε έχω κάποιον που να διαθέτει.
    Μένω εδώ μέχρι να χορτάσω τις εικόνες!!!
    Φιλιά κτμτρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα! Δεν την ήξερα αυτή την τεχνική, πολύ ωραία φαίνεται! Να μας φτιάξεις κι άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κυκλαμινάκι καλημέρα,τέλεια,είναι και το στύλ μου,λατρεύω ρετρό,θα το δεις σε λίγες μέρες σε δική μου δουλειά.Αν κατάλαβα καλά αυτά είναι ανθοδοχεία,από την εικόνα δεν μπορώ να καταλάβω αν το στόμιο είναι μεγάλο, αν δεν είναι τότε μπορείς ίσως με μια στρογγυλή ξύλινη βάση λίγο μικρότερης διαμέτρου να σφινώσει μέσα αρκετά ψηλά και να γίνει ένα κυροπήγιο για κερί χοντρό!Στη βάση βέβαια θα βοηθήσει ένας μαραγκός,λίγη κόλα και μπογιά.Είναι μία δίκη μου ιδέα εσύ βέβαια έχεις το έργο ξέρεις καλύτερα.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα Κυκλαμινάκι μου!!Σέ ευχαριστώ καί γιά τό λίνκ,αλλά καί γιά τό όνομα τού νέου πρός εμέ,υλικού!Τέλεια η μεταμόρφωσή σου στά μεταλλικα κουτιά!!Καί η επιλογή τών μοτίβων ταίριαξα πολύ όμορφα!!Μπράβο σου!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ..ΠΟΣΟ ΚΑΜΑΡΩΝΩ ΟΛΕΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΦΤΙΑΝΧΝΕΤΕ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΣΤΑ ΜΠΛΟΚ ΣΑΣ..ΜΑΚΑΡΙ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΑ ΤΕΤΟΙΑ..,ΑΛΛΑ ΤΑ ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΠΛΟΚ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΩΣ ΛΕΞΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ...ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ, ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΙΣ ΚΥΡΙΕΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ..ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΠΑΛΙΕΣ ΚΑΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΡΟΜΑΝΤΙΚΕΣ...
    ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΟΥΛΑ,ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πόσο όμορφα φαίνονται! Και ο συνδυασμός των χρωμάτων θυμίζει παλιακές πορσελάνες που λατρεύω! Πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είναι πολύ ωραία τεχνική και τα κατάφερες θαυμάσια-οι εικόνες,που διάλεξες υπέροχες!
    Έχω αποπειραθει μια φορά σε μπλουζάκι,μια χαρά πέτυχε,βγήκε ωραία το σχέδιο.Έχω διαφορετικό προϊόν,αλλά το αποτέλεσμα ίδιο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κυκλαμινάκι μου πόσα μπράβο πρέπει να πάρεις γιαυτην την καταπληκτική μεταμόρφωση!!!Απο κουτιά του καφέ να βγούν τέτοια αριστουργήματα???το δέντρο παραμυθένιο!!!φιλάκια άπειρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μπράβο κυκλάμινό μου! Όσο όμορφο λουλούδι είσαι(το αγαπημένο μου στο δάσος) τόσο αριστουργηματική δουλειά έκανες! Ζηλεύω θέλω και εγώ. Πρέπει να προμηθευτώ υλικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ όμορφες οι κυρίες σου!!!
    Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πανέμορφα σου γίναν και τα δύο,θα ξαναπώ ότι σας θαυμάζω όλες εσάς που με πολύ απλά υλικα φτιάχνετε αριστουργήματα,καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κατερίνα μου, και τα δύο κουτιά έγιναν υπέροχα!!!!
    Από καιρό θέλω να δοκιμάσω την μεταφορά εικόνας αλλά δεν το έχω επιχειρήσει ακόμα! Τώρα που είδα το τόσο ωραίο αποτέλεσμα, ξεσηκώθηκα!!!!Θα ψάξω να βρώ το υλικό!
    Καλό ξημέρωμα!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δεν έχω ιδέα περί της τεχνικής που αναφέρεις μα φαίνεται να φτιάχνει αριστουργήματα!!! Και τα δυο έγιναν πανέμορφα! Πάω μια βόλτα από το blog που προτείνεις! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ομορφη και *καθαρή* η δουλειά σου και στα δύο βάζα!!Αναλυτικές και ξεκάθαρες και οι οδηγίες αν και έχω το υλικό(στα πλαίσια αγόραζε κάπου θα χρειαστεί)ποτέ δεν το επιχείρησα ,μάλλον θα το δοκιμάσω παρασυρόμενη απο το δικό σου όμορφο αποτέλεσμα!!! Καλή συνέχεια στην ολοκλήρωσή τους !Φιλάκια Κυκλάμινο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο να το δοκιμάσεις δεν είναι δυσκολο, Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  34. ¸.•°❤❤⊱彡

    Belo trabalho!
    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°❤❤⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Κατερινάκι,αναπνέω μα έχω τραβηχτεί λίγο στο καβούκι μου...Σε φιλώ και σε ευχαριστώ που με νοιάζεσαι.Καλό βράδυ,νεραϊδάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. kyklaminaki telio to apotelesma tromerw polla filakia... mprabw.............................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλημέρα Κατερίνα, ζήλεψα τη μεταμόρφωση των κουτιών και λέω να προσπαθήσω μόλις βρώ χρόνο, σε βρήκα περαστική απο της Κυριακής, τώρα ακόμη γνωρίζω τη μπλογκογειτονιά καθότι νέα μπλογκερ, οι κυρίες εποχής είναι πραγματικά πολύ όμορφες, πολλα φιλιά Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. τέλειο θα το κάνω σύντομα!!!μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Είναι και τα δυο πανέμορφα!!!Συγχαρητήρια!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Γεια σου κυκλαμινάκι μου όμορφο!!!
    Τα καμαρώνουμε και εμείς μαζί σου ;)..αυτό με τις κυρίες μου άρεσε λίγο περισσότερο,μου φάνηκε δύσκολη η διαδικασία..Μπράβο σου!!!Σε φιλώωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ!!!!!ΤΕΛΕΙΑ!!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πολύ όμορφα, μεταμορφώθηκαν πλήρως τα κουτιά του καφέ! Ωραία αυτή η τεχνική και μας βοηθάνε πολύ οι οδηγίες που μας δίνεις. Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Σ΄ευριστώ για τα καλά σου λόγια. Καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλό μήνα Κατερίνα μου! Θαυμάσιες οι κυρίες και η δουλειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ!!!
    ΕΓΩ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΙΚΟΝΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΤΛΑΚΟΛ!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!
    ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ρένα ευχαριστώ. Θα δοκιμάσω με ατλακόλ Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  47. Γίνανε πολύ όμορφα τα κουτιά σου και τα σχέδια που διάλεξες πολύ ρομαντικά.Το υλικό αυτό από πιο κατάστημα το αγοράζεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ . Σου έστειλα απάντηση στο email σου Φιλάκια πολλά, Καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  48. Κατερινάκι μου βιάστηκες λιγάκι΄΄γλυκό μου φιλαράκι..είχες όμως δίκιο..τώρα ολοκληρώθηκε η όμορφη κοιμωμένη μου...οπότε όταν βρείς χρόνο σε περιμένει στο κάστρο της...φιλάκια πολλά και καλό βραδάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. κατερινα πολύ ωραια τα εκανες μπραβο. μπραβο και για της πληροφοριες που δινεις είμαι και εγω καινουργια στο ντεκουπάζ και προσπαθω να περνω γνωσης από εσας της παλαιοτερες που κανετε θαυματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλώς ήρθες στην παρέα. Όλες κάθε μέρα μαθαίνουμε κάτι νέο. Καλή αρχή και κάνε και ένα blogάκι για να τα λέμε. Φιλάκια

      Διαγραφή

Blogging tips
- See more at: http://mommasdailylife.blogspot.com/2013/04/pin-it-button-over-your-photos.html#sthash.P7OpKPIf.dpuf