Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

για την Φλόγα

Γειά σας φίλες μου,
χάθηκα πολύ καιρό από το σπιτάκι μου και από τα σπιτάκια σας.
Το αγαπημένο μου βαπτιστήρι είχε ένα ατύχημα και έμεινε 40 μέρες στην εντατική.
Δεν είχα χρόνο και ούτε κέφι να κάνω τίποτα. Τώρα που είναι καλύτερα άρχισα σιγά σιγά και εγώ να ξαναμπαίνω στους ρυθμούς μου.
Στο τσακ για να κάνω κάποια πράγματα για την Φλόγα στην Ναύπακτο.
Οι διάθεση μου όπως θα δείτε πολύ λουλουδάτη.
μια μικρούλα ανθοδέσμη
πάστα χειροτεχνίας

ανοιξιάτικο στεφάνι
πάστα χειροτεχνίας pasta di mais
στεφανάκια με πεταλούδες




την συνταγή pasta di mais σας την είχα δώσει εδώ έχω καταλήξει σε αυτή, είναι με λιγότερα υλικά και είναι πολύ κοντινή ( στο αποτέλεσμα που βγάζει )με την άλλη συνταγή που σας είχα δώσει εδώ
οι συνταγές που υπάρχουν στο διαδίκτυο με κόλλα και νισιστέ ( κόρν φλάουρ )
με όνομα porcelana fria, porcelain cold, pasta di mais είναι πολλές.

Τα έργα που μπορούμε να φτιάξουμε ατελείωταααα.
Από πείρα σας συμβουλεύω να μην έχει η συνταγή που θα διαλέξετε καθόλου νερό για να μην κάνει στο στέγνωμα ρωγμές.
Μετά το στέγνωμα τα έργα μας έχουν μια μικρή διαφάνεια και μια κιτρινίλα ( όταν δεν έχουμε βάλει στην ζύμη χρώμα)
Αν δεν έχετε νισιστέ στην ανάγκη κάνει και αλεύρι από σιτάρι μαλακό.
Ανασκουμπωθήτε για τα αυγουλάκια του Πάσχα!!!!!!

Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!
και να προσέχετε τον εαυτό σας!!!!!

34 σχόλια :

  1. Σιδερένιο να είναι το βαπτιστήρι σου, Κατερίνα!!!!
    Πολύ όμορφα όλα όσα έφτιαξες για την Φλόγα!!!! Νά'σαι πάντα καλά να προσφέρεις για τέτοιους σκοπούς!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μας έλειψες Κατερίνα μου , αλλά με τέτοιο πρόβλημα που μυαλό. Σιδερένιο να είναι .
    Ομορφα πράγματα έφτιαξες , να είσαι καλά
    ΤΑ πολλά φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γρήγορα περαστικά εύχομαι στο παιδί. Οσο για τα έργα σου, πανέμορφα κι ανοιξιάτικα. Ευχαριστούμε και για όλες τις πληροφορίες για την πάστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχομαι γρηγορα περαστικά στο παιδί, όλα να περάσουν και να τα αφήσετε πίσω σας...
    Τα έργα σου είναι μοναδικά! Αυτή η πάστα κάνει για τόσα πολλά. Μου άρεσαν πολύ τα στεφανάκια σου και τα χρώματά τους!
    Τα κομματακια ,να υποθέσω, τα κολλάς αφού στερεοποιηθούν και τα βάψεις ή πιο πριν;
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νίκη. Τα κολλάω αφού στερεοποιηθούν όσο για το βάψιμο, όπως σε βολεύει. Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Εύχομαι γρήγορα περαστικά στό παιδί Κατερίνα μου!Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου αλλά καί μπράβο γιά τήν προσφορά σου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς όρισες πίσω Κατερίνα & περαστικά στο βαπτιστήρι! Όσο για τις δημιουργίες σου, γλυκές & ευαίσθητες. Καλοτάξιδες να είναι. Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περαστικά κορίτσι μου. Να είναι γερό και να γίνει γρήγορα καλά το παιδί.Τα έργα σου μου άνοιξαν την καρδιά μου!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όλα, περαστικά να είναι για το παιδί... Ό,τι καλύτερο εύχομαι!
    Πολύ όμορφες είναι όλες οι δημιουργίες σου!!! Υπέροχες, με πανέμορφα χρώματα και πολλή-πολλή αγάπη!!! Καλοτάξιδες ας είναι!
    Φιλάκια πολλά, κούκλα μου!!!
    Να είσαι καλά πάντα!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περαστικά στο παιδί και σιδερένιο!
    Τα έργα σου υπέροχα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΣΟΥ,ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΗ Η ΖΥΜΗ ΚΑΝΕΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Bellissimi i tuoi lavori, portano la primavera, bravissima!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή ανάρρωση στο παιδί!!!
    Πολύ όμορφα αυτά που έφτιαξες!!!
    Η συνταγή μου άρεσε και ήθελα να σε ρωτήσω αν τα ψήνεις ή τα αφήνεις να στεγνώσουν μόνα τους;;
    Καλό σ/κ
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πω πω περαστικα σας ,να είναι παντα καλα απο εδω και μπρος ευχομαι,πολυ όμορφες οι δημιουργίες σου ,μπράβο Κατερινα,φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κατερινα μου εύχομαι περαστικά στο παιδί (40 μέρες εντατική!!!τα είδες όλα,σ ε καταλαβαίνω),χαίρομαι λοιπόν που συμπαραστάθηκες εκεί που έπρεπε και χαίρομαι επίσης που σε ξαναβλέπω
    Καλές και όμορφες δημιουργίες,όσο για την συνταγή θα την χρησιμοποιήσω,ζήλεψα πολύ τα δικά σου
    Φιλάκια πολλά και μόνο ευχαριστα πια σου εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Περαστικά στο παιδί Κατερίνα μου!!!
    Σίγουρα δε είχες καμία όρεξη για τίποτε!!!!
    Αυτά που έφτιαξες τώρα είναι υπέροχα!!!!!
    Να είσαι καλά!!!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Περαστικά στο παιδί, Κατερίνα και να'ναι σιδερένιο!!
    Ομορφες οι δημιουργίες σου , μεγάλη η προσφορά σου παρόλη την ταλαιπωρία, ψυχική και σωματική, που πέρασες!! Φιλιά πολλά και να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κατερίνα μου δεν ξέρω αλλά δεν μου εμφανίζει ο blogger το μπλοκ σου και έχω χάσει πολλές αναρτήσεις σου.
    Σήμερα είδα ότι ασχολείσαι με την pasta di mais.
    Εχω πάθει ψύχωση με την εν λόγω πάστα.
    Μια βόλτα από το μπλοκ μου και θα δεις.
    Πάντως πολύ όμορφα τα λουλούδια και τα στεφάνια σου.
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανέμορφα όσα φτιάχνεις Χριστινάκι!!! Και εγώ έχω πάθει ψύχωση. Φιλάκια!!

      Διαγραφή

Blogging tips
- See more at: http://mommasdailylife.blogspot.com/2013/04/pin-it-button-over-your-photos.html#sthash.P7OpKPIf.dpuf