Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

ανακύκλωση cd



Μια δεύτερη ευκαιρία στα παλιά cds.

Μπορούμε να κάνουμε πολύ όμορφες ψηφίδες αλλά και άλλα πραγματάκια.
  • με ένα ψαλιδάκι ξύνουμε  λίγο το cd για να ξεκινήσουμε από εκεί το ξεκόλλημα.
  • Κολλάμε ταινία.
  • Και την ξεκολλάμε.
  • Κόβουμε τα σχεδιάκια μας.
  • Βάφουμε με χρώματα.
  • σκεπάζουμε το κομματάκι με ένα άλλο 
  • Τα βάζουμε πάνω σε αλουμινόχαρτο και μετά στο φούρνο.
  • τα ψήνουμε στους 180-200 βαθμούς 7-10 λεπτά ανάλογα στον φούρνο.
  • Τα δύο κομμάτια ενώνονται και είναι πολύ όμορφα.
  • Έχω επιστρατεύσει το φουρνάκι που είχαν τα παιδιά μου ως φοιτητές για να ψήνω εκεί τα cd και το Fimo.      


Φιλάκια πολλά και να προσέχετε τον εαυτό σας!!!!!

1 σχόλιο :

  1. Τί όμορφη ιδέα οι ψηφίδες!!!
    Σαν πρώτη σκέψη μου ήρθε ένα ψηφιδωτό σουβέρ ή σουπλά!
    Βέβαια εγώ δεν έχω καβάτζα άλλο φούρνο, οπότε δε βλέπω να πειραματίζομαι σύντομα!
    ;-)
    Φιλάκια, κούκλα μου!
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips
- See more at: http://mommasdailylife.blogspot.com/2013/04/pin-it-button-over-your-photos.html#sthash.P7OpKPIf.dpuf